Naklejki wypukłe – sposób budowania identyfikacji wizualnej marki
Chociaż współczesny marketing opiera się głównie na działaniach w sieci, to jednak nie wolno zapominać o jego pozostałych formach. Należy pamiętać, że wyłącznie kompleksowe działania mogą przynieść pożądany rezultat i przyciągnąć potencjalnych klientów do danej marki. Rzecz jasna, wirtualny świat stwarza wiele możliwości, na co jednak warto zwrócić uwagę, nie umożliwia on wzięcia produktu do ręki, zapoznania się z jego działaniem czy oceny jakości wykonania.
Co innego różnego rodzaju gadżety firmowe, które nie mają, co prawda, innego zastosowania poza swoim przeznaczeniem reklamowym, dają natomiast konsumentowi namiastkę tego, jakiej gatunkowości może być konkretny produkt. Klient lubi wiedzieć, co dana marka jest mu w stanie zaproponować – jeśli więc gadżety firmowe wykonane są z najwyższej jakości materiału, cóż dopiero będzie w przypadku konkretnego asortymentu, jakiego wyrobem zajmuje się dany producent. Warto zatem postawić na dobrego gatunku gadżety reklamowe, takie jak breloki, piny czy naklejki.
Stosunkowo niedrogim w produkcji, a przy tym niezwykle skutecznym narzędziem reklamowym są naklejki wypukłe – warto więc poświęcić kilka zdań materiałowi, z jakiego są one wykonane i odpowiedzieć na pytanie, co czyni je tak skutecznym narzędziem. Sekretem naklejek wypukłych jest pokrycie zwykłej folii samoprzylepnej warstwą żywicy poliuretanowej, czyli termoplastycznego materiału syntetycznego, który wykazuje się niecodzienną trwałością – odporny jest bowiem zarówno na uszkodzenia mechaniczne, jak i oddziaływanie zmiennych warunków atmosferycznych – dzięki czemu naklejki wypukłe są niezwykle wytrzymałe i obojętne na upływ czasu.
Co więcej, zastosowanie żywicy poliuretanowej znacząco poprawia wygląd zwykłych naklejek, a to bezpośrednio przekłada się na podniesienie skuteczności budowania identyfikacji wizualnej danej marki – pozytywnie kojarzona firma ma większą szansę na utrzymanie stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów. Dzięki naklejkom wypukłym, które można umieścić dosłownie wszędzie, każdy producent może znacząco zwiększyć swoje zasięgi.